söndag 4 januari 2015

Namsan Tower


Idag begav jag mig till Namsan Tower. Förra året var jag här på kvällen och åkte upp i tornet för att   se Seoul by night, vilket var häftigt. Då åkte jag linbana upp och gick ner. Idag var planen att gå hela vägen upp istället. OMG vilken pers! Ja, ni hör mitt flåsade på videon.


Namsan Tower
Vy från Namsan Tower


Som pricken över i:et var det uppträdande av traditionell koreansk martial arts och musik.


Traditionell uppträdande


Koreaner verkar vara ett ömhetsvisade folk för se alla dessa kärlekslås! Och ännu fler fanns!

Kärlekslås Namsan Tower

Äntligen var det variation på middagen idag. Det serverades Currygryta med kyckling och potatis, samt sedvanliga ris och tillbehör som olika varianter av kimchi, Starkt! Kimchin som serveras hemma är rätt så mesig i jämförelse kan jag säga! Jag ska försöka att komma ihåg och ta bilder nästa gång.

Jag har också uppgraderat mitt rum, så nu har jag även en egen WC/Dusch. Rummet är också bättre möblerat än det förra, större golvyta.

Nytt rum










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar